Kongres Nowoczesnej Dystrybucji „Przyszłość – wspólne wyzwania” – unikatowe wydarzenie w kalendarzu imprez sektora handlu, z udziałem kadry zarządzającej najwyższego szczebla.
18 listopada 2019 roku w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre odbędzie się Kongres Nowoczesnej Dystrybucji z udziałem ponad 700 uczestników. Kongres to prestiżowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. W Wydarzeniu weźmie udział aż 16 międzynarodowych sieci handlowych, których prezesi, jako prelegenci, wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. Obecność kupców i dyrektorów handlowych największych sieci handlowych w specjalnej strefie będzie okazją do rozmów na temat potencjalnej współpracy.
Nad aspektem merytorycznym Wydarzenia czuwają: Rada Programowa Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji pod przewodnictwem Renaty Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, oraz Rada Programowa RetailTec, na której czele stoi Maciej Witucki, Prezydent Konfederacji Lewiatan. Do członków Rad należą m.in.: prezesi koncernów handlowych, firm przemysłu przetwórczego, dostawcy technologii oraz wybitni ekonomiści, potwierdzający znaczenie oraz unikatowość wydarzenia. „Chcemy przedstawić strategiczne kierunki działania, dalszy rozwój sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze perspektywy współpracy” – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu. Udział najwyższego szczebla kadry zarządzającej będzie szansą na podzielenie się know-how, najlepszymi praktykami biznesowymi i określenie czynników sukcesu firm na polskim rynku. Podczas debaty poświęconej nowej generacji konsumenta, jego oczekiwaniom w dobie transformacji cyfrowej prelegenci odpowiedzą na pytania, jak wykorzystać potencjał nowych technologii, aby odnieść sukces rynkowy i wzbogacić doświadczenia zakupowe konsumenta. Uczestnicy sesji równoległych skupią się nad problematyką innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw i płatnościami. Kongres jest ważną inicjatywą służącą propagowaniu zrównoważonego rozwoju i rosnącym oczekiwaniom wobec liderów biznesu. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to platforma do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej.
Integralnymi elementami wydarzenia będą: MAIN STAGE z debatami i wystąpieniami liderów branży wokół przyszłości handlu, nowego modelu biznesu, nowoczesnych form płatności i nowej generacji konsumenta; SUPPLY CHAIN STAGE, poświęcona współpracy sieci handlowych z sektorem MŚP i producentami płodów rolnych, rozwojowi produktów lokalnych i ekologicznych, zrównoważonemu rozwojowi i inwestycjom społecznym; RETAILTEC STAGE, podczas której zostaną zaprezentowane najważniejsze trendy technologiczne dla retailu; STREFA KUPCÓW z udziałem ponad kupców 16 międzynarodowych sieci, gotowych podjąć rozmowy na temat warunków współpracy; STORE OF THE FUTURE, czyli sklep przyszłości, skierowany do marek i sieci handlowych w celu wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
Zwieńczeniem Kongresu będzie wieczorna MODERN RETAIL GALA z wręczeniem statuetek w konkursie MODERN RETAIL AWARDS. Laureaci zostaną wybrani przez grono niezależnych ekspertów z sektora handlu i dystrybucji w Polsce. Kategorie konkursu obejmują obszary handlu detalicznego, dystrybucji i technologii. Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży.
Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl