UNIA OWOCOWA Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw     Słomczyn 80, 05-600 Grójec

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jego uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również o charakterze międzynarodowym.

Na początku kwietnia organizatorzy tych najbardziej rozpoznawalnych targów branży spożywczej zakomunikowali, iż znane dotąd wydarzenia: POLAGRA FOOD, POLAGRA TECH oraz POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL trafiają pod wspólny, jeszcze silniejszy szyld marki POLAGRA. - Chcemy w ten sposób wykorzystać historyczny potencjał POLAGRY w budowaniu wydarzenia, które będzie za sobą niosło maksimum inspiracji, możliwości biznesowych i stanie się obowiązkowym punktem w kalendarzach producentów żywności i kupców, również tych zza granicy, a także restauratorów i menedżerów obiektów noclegowych – wyjaśnia Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA. Salon FOOD będzie kusił żywnością stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów. Nie zabraknie oferty firm z sektora mięsnego i mleczarskiego, które od lat dominują na POLAGRZE, ale do współpracy zapraszane są także firmy reprezentujące inne sektory, w tym przetwórstwo owocowo-warzywne, słodycze, przyprawy, napoje, convenience food, vege, żywność funkcjonalna.

Salon FOODTECH, z kolei, pozwoli zapoznać się nowymi technologiami pozwalającymi utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności. Ekspozycję zajmą maszyny i urządzenia wykorzystywane w branży spożywczej, w szczególności w sektorze piekarskim i cukierniczym. Nie zabraknie też innowacji w zakresie rozwiązań do konfekcjonowania żywności. Do prezentacji w salonie HORECA zapraszani są natomiast producenci i dystrybutorzy wyposażenia dla restauracji i hoteli oraz urządzeń, a nawet całych konceptów, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych i noclegowych. Co więcej, w ramach poszczególnych salonów planowane jest utworzenie stref inspiracji, jak np. strefa Eko & Organic dla tych producentów i dystrybutorów żywności ekologicznej, którzy są zainteresowani współpracą na szerszą skalę, opartą o dostawy do sieci handlowych.

Ekspozycji, wzorem lat poprzednich, będzie towarzyszył ciekawy program wydarzeń, w tym szkoleń
i debat na temat kondycji branży i nowych możliwości jej rozwoju, a także pokazów i konkursów kulinarnych. - Ostatnie miesiące przyniosły ogromne wyzwania dla branży związane z reorganizacją biznesu i strategii sprzedaży. Nie będzie ich też brakować w najbliższym czasie. Zmieniające się przepisy czy modele konsumpcyjne, będą wpływały na działalność sektora. Mamy nadzieję, że podczas POLAGRY, wraz z zaproszonymi ekspertami, uda się nam uporządkować przynajmniej jakąś część wiedzy i omówić najbardziej palące problemy w branży – komentuje Dariusz Wawrzyniak.

POLAGRA to wydarzenie o charakterze międzynarodowym. Kluczową rolę w tym aspekcie odgrywa projekt „Hosetd Buyers”, w ramach którego w ubiegłym roku targi odwiedzili przedsiębiorcy zainteresowani nawiązaniem współpracy handlowej z polskimi producentami żywności. Od tego roku proeksportowe strategie polskich producentów z grona wystawców targów POLAGRA, wspierane będą na nowo utworzonym serwis BuyPoland.pl służącym promocji polskiego potencjału eksportowego,
z branżą spożywczą na czele. Platforma wystartowała w kwietniu. Ma stanowić skuteczne narzędzie
w wyszukiwaniu przez zagranicznych kontrahentów polskich dostawców, również żywności. Już dziś podejmowane są działania w zakresie jej promocji, kierowane m.in. do polskich placówek dyplomatycznych i zagranicznych oddziałów PAIH. Idea i funkcjonalność BuyPoland.pl jest także rekomendowana klientom biznesowym z całego świata przez zagranicznych przedstawicieli Grupy MTP.

Taka kompozycja targów, w której tradycyjne spotkania wspierane są całorocznymi działaniami promocyjnymi, sprawia, że POLAGRA 2020 będzie zaskakiwać nie tylko mnóstwem odkryć kulinarnych, ale także tych biznesowych. Dla producentów żywności będzie to najciekawsze miejsce do eksploracji nowych źródeł kontraktów na rynkach CEE, a dla zwiedzających możliwość poznania trendów, innowacyjnych produktów i rozwiązań, których wspólnym mianownikiem jest smak.

Więcej informacji: www.polagra.pl

  • MAZOVIA GARDEN
  • FRUIT FAMILY
  • TWÓJ OWOC
  • Applex
  • PRIMA 2000
  • ROXA
  • RAJPOL
  • SUNSAD
  • EUROSAD
  • HIT-POL
  • SADEX
  • NASZ SAD
  • Fruit-group
  • GRUPA GAIK
  • E.C.O Grupa

UNIA OWOCOWA
Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw

Adres:
Słomczyn 80
05-600 Grójec

Dane rejestrowe:
KRS: 0000371538
REGON: 142702485
NIP: 797 203 4964

Biuro:
Paulina Kopeć
Tel.  +48 22 295 01 61
Kom. 696 859 993
E-mail: biuro@uniaowocowa.pl

Prezes:
Piotr Janota
E-mail: biuro@uniaowocowa.pl
piotr.janota@onet.pl

 

    "Podział zadań w Zarządzie Stowarzyszenia „Unia Owocowa”   

A./ Media (kontakty z mediami):
Do tej kategorii Zarząd przydzielił następujące osoby:

  1. Pan Arkadiusz Gaik - arekgaik@gmail.com
  2. Pan Sławomir Kędzierski - slawomir.kedzieski@uniaowocowa.pl
  3. Pan Hubert Woźniak - hubert.wozniak@uniaowocowa.pl

Serwis internetowy:

  1. Pan Robert Monarski – wsparcie merytoryczne - robert.monarski@uniaowocowa.pl
  2. Pani Karolina Małgorzata Gerlik – koordynator, realizacja, wykonawstwo - biuro@uniaowocowa.pl

Grupę wsparcia serwisu internetowego będą stanowić następujące osoby:

  1. Pan Bartosz Paciorek - bartosz.paciorek@uniaowocowa.pl
  2. Pan Hubert Woźniak - hubert.wozniak@uniaowocowa.pl
  3. Pan Janusz Kawęczyński - janusz.kaweczynski@uniaowocowa.pl
  4. Pan Adam Jeznach - adam.jeznach@uniaowocowa.pl

B./ Finanse + Biuro(Administracja):

Do tej kategorii Zarząd przydzielił następujące osoby:

  1. Pan Janusz Kawęczyński - janusz.kaweczynski@uniaowocowa.pl
  2. Pani Lidia Staszewska
  3. Pani Karolina Małgorzata Gerlik - biuro@uniaowocowa.pl

Wsparciem dla tej kategorii będzie Pani Zofia Skoniecka - zofia.skoniecka@uniaowocowa.pl

C./ Systemy Bezpieczeństwa Żywności

Do tej kategorii Zarząd przydzielił następujące osoby:

  1. Pan Adam Jeznach - adam.jeznach@uniaowocowa.pl
  2. Pan Konrad Zawadzki
  3. Pan Robert Monarski - robert.monarski@uniaowocowa.pl
  4. Pan Arkadiusz Gaik - arkadiusz.gaik@uniaowocowa.pl
  5. Pan Dominik Woźniak

D./ Grupy producenckie + organizacje w tym międzynarodowe

Do tej kategorii Zarząd przydzielił następujące osoby:

  1. Pan Hubert Woźniak - hubert.wozniak@uniaowocowa.pl
  2. Pan Sławomir Kędzierski - slawomir.kedzieski@uniaowocowa.pl
  3. Pan Waldemar Żółcik - waldemar.zolcik@uniaowocowa.pl
  4. Pan Janusz Kawęczyński - janusz.kaweczynski@uniaowocowa.pl
  5. Pani Zofia Skoniecka - zofia.skoniecka@uniaowocowa.pl

CZŁONKOWIE STOWARZYSZENIA „UNIA OWOCOWA"

FORMULARZ KONTAKTOWY

Unia Owocowa